Вчитель світової літератури

ПРО МЕНЕ:Учитель – це скрипаль дитячих сердець: як поведе смичком, таку мелодію й почує, тому на уроках необхідно розкривати глибини слова, навчати учнів мислити, висловлювати власні думки і їх відстоювати, а насамперед навчити вчитись. ІКТ – технології допомагають мені у цьому.

Загальний стаж роботи: 25 років

Стаж викладання предмету: 20 років

Урок для 6-их класів на тему "РОМАНТИКА ПОДОРОЖЕЙ У РОМАНІ Ж. ВЕРНА "П'ЯТНАДЦЯТИРІЧНИЙ КАПІТАН"



Мета: допомогти учням усвідомити пізнавальне значення твору, визначити елементи географічного роману, показати романтику пригод, велич науки та знань у творі, поглибити знання з географії; навчати орієнтуватися у тексті роману, складати план; удосконалювати навички текстуального аналізу, «словесного малювання», розвивати логічне мислення учнів, уміння узагальнювати, робити висновки, стисло пере¬казувати текст; виховувати повагу до наукових знань, сприяти вихованню сміливості, мужності, відваги, шляхетності.


Обладнання: текст роману Ж.Верна «П'ятнадцятирічний капітан», виставка ілюстрацій до роману, фізична карта світу, конверти із словами, комп’ютерна презентація, відеозаписи


Тип уроку: урок узагальнення та систематизації знань, умінь та навичок учнів


Форма проведення: гра – подорож


Девіз уроку - Життя – це пригода, в якій є місце подвигу(3 слайд)





Урок додаткового читання для 6-их класів на тему: "ТРАГІЧНА ДОЛЯ ДИТИНИ В ОПОВІДАННІ ГЕНРІХА СЕНКЕВИЧА "ЯНКО-МУЗИКАНТ"

Я маю мужність писати про речі,    

яких досі ніхто не порушував.        


Генрик Сенкевич





Мета: познайомити учнів із творчістю польського письменника, розглянути тему «Світ дитинства в літературі» на прикладі оповідання «Янко-музикант», навчати розмірковувати над проблемними питаннями уроку; розвивати вміння працювати в парах; сприяти розкриттю учнівських здібностей та осмисленню життєвих цінностей.


Обладнання: книжкова виставка; тексти творів, що вивчаються; портрети письменників, ілюстрації, афоризми, додатки, справжня скрипка.


Тип уроку: урок позакласного читання


Методи та прийоми роботи: евристична бесіда, послідовний аналіз тексту, проблемні питання, порівняльна характеристика літературних образів, робота в парах, «кола Вена», тестування, кросворд, самооцінка.





Урок-квест на тему "ПОВІСТЬ М.В. ГОГОЛЯ "ТАРАС БУЛЬБА". КОЗАЦЬКА ДОБА: БОЙОВЕ ТОВАРИСТВО, ПОБУТ І ЗВИЧАЇ ЗАПОРОЖЦІВ"




Урок на тему "АДАМ МІЦКЕВИЧ - ПОЛЬСЬКИЙ ПОЕТ-РОМАНТИК"




Урок на тему "ВОЛТ ВІТМЕН - АМЕРИКАНСЬКИЙ ПОЕТ-НОВАТОР"




Урок на тему "ЖИТТЯ ТА ТВОРЧІСТЬ ПОЛЯ ВЕРЛЕНА"




Урок на тему "СВІТОГЛЯД ТА ЕСТЕТИЧНІ ПОГЛЯДИ Ш.БОДЛЕРА, ЗБІРКА "КВІТИ ЗЛА"




Урок на тему "АРТЮР РЕМБО. ХУДОЖНІЙ СВІТ ПОЕЗІЇ. АСОЦІАТИВНО-ЧУТТЄВА КАРТИНА ВСЕСВІТУ У ВІРШАХ "ВІДЧУТТЯ", "ГОЛОСІВКИ". РОЗКОДУВАННЯ ЗМІСТУ У ВІРШІ "П'ЯНИЙ КОРАБЕЛЬ"