Вчитель світової літератури

ПРО МЕНЕ:Учитель – це скрипаль дитячих сердець: як поведе смичком, таку мелодію й почує, тому на уроках необхідно розкривати глибини слова, навчати учнів мислити, висловлювати власні думки і їх відстоювати, а насамперед навчити вчитись. ІКТ – технології допомагають мені у цьому.

Загальний стаж роботи: 25 років

Стаж викладання предмету: 20 років

Відділ освіти Сокальської РДА

Сокальський районний методичний кабінет






Гладка О.М.

Викоритсання ІКТ технологій як засіб активізації пізнавальної активності учнів на уроках світової літератури

Собака Баскервілів

Методичні рекомендації

Великі Мости -2014




Гладка О.М. Викоритсання ІКТ технологій як засіб активізації пізнавальної активності учнів на уроках світової літератури – Сокаль: РМК, 2014.- 48с.

У посібнику представлено методичні рекомендації вчителя світової літератури Великомостівського НВК «загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів-ліцей» щодо формування компетентностей продуктивної пізнавальної діяльності учнів на уроках світової літератури шляхом використанням інформаційно-комп’ютерних технологій. Методичний посібник містить опис інформаційних технологій, а саме будову, створення та застосування постерів, титульних сторінок, буктрейлерів, презентацій, які вчитель використовує на власних уроках.

Мета посібника - допомогти вчителю урізноманітнити методи роботи, відійти від шаблонів, навчати учнів діяти творчо і самостійно, враховуючи індивідуальні особливості дітей, їхні інтереси.

Посібник рекомендовано вчителям світової літератури.

Відповідальний редактор: методист РМК Плюхін Л.Б.


Схвалено методичною радою Сокальського РМК

(протокол №___ від ______2014 року)




ЗМІСТ


ПЕРЕДМОВА.....................................................................................................................................................4


Розділ І. Теоретичні засади застосування ІКТ на уроках світової літератури..........................................................6


Розділ ІІ. Практичне використання ІКТ на уроках світової літератури...................................................................9


1. Мультимедійні презентації та відеоматеріали..................................................................................................9


2. Класифікація мультимедійних презентацій....................................................................................................12


3. Типологія уроків літератури з мультимедійною підтримкою.............................................................................15


4. Інтерактивна дошка – невід'ємна частина мультимедійного уроку...................................................................18


5. Постери як засіб розвитку творчо-пізнавальних інтересів...............................................................................21


6. Буктрейлер – сучасна форма реклами книги.................................................................................................24


7. Технологія веб-квесту на уроках світової літератури......................................................................................26


ВИСНОВКИ.....................................................................................................................................................30


СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ....................................................................................................................32





Презентація досвіду роботи (2014 рік)